Tuesday, May 28, 2013

Bet on red














Blouse - Zara // Shorts - Zara //  Shoes - Zara // Bag - Accessorize // Rings - Leaf/Six
Nails - Lancome Vernis in Love No.28 // Watch - Casio // Bracelet - From my mom


Hallo ihr Lieben,
zerrissene Jeansshorts sind für mich DAS Key-Piece des Sommers und sollten in keinem Kleiderschrank fehlen. Meine habe ich bei Zara gefunden und ziehe sie seitdem ständig an. Um die Bluse mit den goldenen Nieten bin ich schon seit Längerem herumgeschlichen, in New York habe ich dann endlich zugeschlagen und bin wirklich froh darüber.
Was ist euer liebstes Kleidungsstück für den Sommer?
Janina


Hello lovelies,
today I was wearing my ripped jeans shorts from Zara - for me they are THE key piece of the summer and I hardly wear anything else then. The red shirt was a pick from New York, after adoring it for a while (I am so glad that I found it there).
What is your favorite clothing for the summer?
Janina



No comments:

Post a Comment