Friday, May 24, 2013

Trendwatch: Dungarees

 

via // via // via

Hallo ihr Lieben,

ein, wie ich finde, heißer Trend diesen Sommer: Latzhosen in allen Variationen. Denim, Leder, Seide, kurz oder lang - ich finde richtig kombiniert macht die sonst so verpönte Latzhose richtig was her. Okay, die Kombination mit Bart Simpson von Danielle (weworewhat) ist vielleicht nicht jedermanns Sache, aber ich finde, sie kann eigentlich alles tragen. Wie findet ihr den Latzhosen-Trend? Ich werde mir für den (hoffentlich ganz ganz bald) kommenden Sommer auf jeden Fall eine zulegen. Ein paar Versionen aus (bezahlbaren) Onlineshops habe ich euch weiter unten zusammengestellt.

Hey Lovelies,

a hot hot trend for me this summer are definitely dungarees! Denim, leather, silk, short or long - the right combination turns the proscribed dungaree into a must-have for me. Okay, the look with Bart Simpson by Danielle (weworewhat) is probably not for everyone, but from my point of view she could wear anything and still look gorgeous. How do you like the dungaree-trend? I will definitely get me one for the (hopefully very very soon) upcoming summer. Here are some shopping inspirations from (affordable) online stores, enjoy!

Jecky








No comments:

Post a Comment